Todėl pavadinimai yra labai svarbūs, kad „Google“ ir naudotojai suprastų tam tikrų turinio dalių aktualumą. Akivaizdu, kad h yra svarbiausia antraštė, laikui bėgant ji tampa vis svarbesnė ir kiekviename puslapyje turėtų būti unikali. Jame turi būti pagrindiniai raktažodžiai ir turi būti paaiškinta puslapio aprėpta tema. Turi būti atitinkami raktiniai žodžiai, kuriuose turi būti su tema susijusių raktinių žodžių, susijusių su tema. Šios antraštės dažnai naudojamos tekstui suskirstyti į temas ir pastraipas. Antraštės h-h gali būti naudojamos norint atidaryti antrinės temos skliaustus, palyginti su pagrindine puslapio tema.
Juose nebūtinai turi būti pirminis raktinis žodis -business-easy-web-marketing https https protokolas oficialiai nėra veiksnys, tačiau jis gali šiek tiek padėti pozicionuoti, bet neabejotinai leidžia jūsų svetainei atrodyti saugiai rinkoje. Esminiai Pramonės el. Pašto sąrašas elementai „Google“ ir naudotojų akimis. Jūs dar jo neįdiegėteJei dar neįdiegėte, rekomenduojame jį įdiegti kuo greičiau. „Google“ https pozicionavimas palengvina žiniatinklio rinkodarą Puslapių įkėlimo greitis Birželį galutinai paleidus pagrindinį „Web Vitals“, puslapio įkėlimo greitis oficialiai tapo reitingavimo veiksniu.
„Google“ atnaujina šį tikslą, kad pagerintų bendrą naudotojo patirtį žiniatinklyje. Kas turi įtakos svetainės greičiui? Yra daug veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti: priegloba; talpyklos kaupimas; vaizdo dydis; CDN. Norėdami geriau suprasti, pateikiame oficialų „Google“ vadovą apie pagrindinį žiniatinklio gyvavimo ciklą ir kaip juos optimizuoti. „Urlsto“ yra SEO ir SEO patogūs URL Kad būtų pritaikytas SEO ir padėtų pagerinti padėties nustatymą, puslapio URL turi sudaryti trumpi simboliai, lengvai suprantamas žodis „kalbėk“ ir juose yra pagrindiniai raktiniai žodžiai. SEO vaizdo optimizavimas Vaizdai yra svarbus elementas nustatant puslapio vietą ir gerinant jo kokybę.
|